We kregen laatst geweldig nieuws. Jacques Roeleveld, vader van voorzitter Judith, heeft Kamaria naar school aangedragen voor de actie Warm Hart van de NCRV. Hij schrijft:

“Klein maar fijn: een kleine organisatie, die grootse dingen doet. Rechtstreekse steun door samenwerking met een Keniaanse hulporganisatie. Geen overbodige kosten: het bestuur werkt geheel op vrijwillige basis. (en natuurlijk trots op mijn dochter!)”

Elk jaar geeft deze omroep een mooi bedrag aan drie goede doelen die op een bijzondere manier bijdragen aan een warme, zorgzame samenleving. De vijf goede doelen met de meeste stemmen gaan door naar de juryronde. De jury kiest de drie beste goede doelen uit als winnaars. Die krijgen ieder een mooi bedrag van € 2.500, € 5.000 of € 10.000. Dat zou super zijn! Met dit geld kunnen we het verschil maken in het leven van ± één, twee of drie meisjes!

En jij kan ons helpen!

Help ons door te stemmen

Draag jij Kamaria naar school ook een warm hart toe? Stem dan op ons.

Help ons door te lid te worden

Na het stemmen heb je nog een tweede mogelijkheid. De NCRV geeft de optie om voor € 10,00 lid te worden van hun vereniging; dan doneert de NCRV € 20,00 aan Kamaria naar school. Super toch!?

De actie loop tot 28 september 2018, 12:00 uur. Hoe eerder we meer stemmen hebben, hoe beter. Alvast heel erg bedankt voor jouw steun!

De actie Warm Hart loopt tot

Dag(en)