Vacature secretaris

Bouw jij mee aan de toekomst van onze meiden?

In deze vrijwillige functie werk je samen met voorzitter Judith, penningmeester Cristel en onze vrijwilliger Jennemieke.

Je treedt toe tot het bestuur van Kamaria naar school.

Drie keer per jaar hebben we een bestuursvergadering waarin we onze plannen bespreken en spijkers met koppen slaan.

Je notuleert en werkt het uit, je beantwoordt mails en verwerkt post en ander papierwerk.

Daarnaast zet jij je in om fondsen te werven: brainstormen, mensen binnen en buiten je netwerk benaderen, zelf acties opzetten.

Kortom, bij Kamaria zet jij je talenten in en draag je bij aan een betere wereld!

Heb je vragen of interesse om onze nieuwe secretaris te worden, mail dan naar Judith Roeleveld via info@kamarianaarschool.nl

Want onderwijs maakt een wereld van verschil!

Each time a woman stands up for herself, without knowing it possibly, without claiming it, she stands up for all women.
Maya Angelou