Kom in actie

Wil je iets doen voor Kamaria? Heel erg graag!

Ideeën

Borrelt er bij jou iets? Voel je wat voor Kamaria? Doe er wat mee!
Wij hebben onze beste ideeën voor jou op een rijtje gezet. Ter inspiratie. Om uit te kiezen. Om te doen.

Cadeautip

Vraag een mooie gift voor Kamaria als cadeau voor je verjaardag, jubileum of een ander, bijzonder moment.

Sponsoring

Organiseer een sponsorevenement waar je wandelt, loopt, rent, fietst, zwemt voor Kamaria. Of doe mee met een bestaand evenement. Vraag familie, vrienden en buren om je te sponsoren.

Spaaractie

Vind je vaak kleingeld in huis? Wil je langere tijd sparen voor Kamaria? Of heeft jouw school jaarlijks een spaaractie voor een goed doel? Spaar voor onze meisjes!

Verkoop

Lekkere baksels, een inspirerende kalender, zelfgemaakte kaarten of… wat bedenk jij om te verkopen voor Kamaria naar school?

Karweitje

Doe een ‘heitje voor een karweitje’. Schoonmaken, opruimen, autowassen, boodschappen doen, onkruid wieden. Wat bedenk jij? Aangezien een heitje € 0,25 is, mag je ook best meer vragen.

Collecte

In de kerk is het een goed gebruik om tijdens of na de dienst te collecteren. Denk ook eens aan Kamaria naar school. We komen je graag meer over onze stichting vertellen!

Hoe ga je te werk?

Bedenk een actie

Organiseer het

Maak je actie bekend

Ga van start!

Zij gingen je voor

Collecte Open Poort

Gedurende 3 maanden collecteerde geloofsgemeenschap De Open Poort (Amerpoort) voor Kamaria. We kwamen langs om in een toneelstukje uit te leggen waarom hulp zo hard nodig is.

Op de rommelmarkt

De zusjes Laura en Eva stonden met Koningsdag op de rommelmarkt. Zij gaven hun totale opbrengst aan Kamaria. En hun moeder verdubbelde ook nog eens het bedrag.

Verkoop kalender

Margreet maakte al twee keer een 40-dagen kalender die mensen uit haar kerkgemeente konden kopen. De opbrengst was voor Kamaria.

Spaaractie

De Amalia-Astroschool uit Baarn spaarde tijdens hun vastenactie voor Kamaria naar school. Judith kwam tijdens weekopening over de meisjes vertellen. Dit maakt het concreet voor alle kinderen die zo vol passie aan de slag gingen.

Sponsorloop

Basisschool St. Aloysius uit Baarn organiseerde als vastenactie een sponsorloop. De kinderen wandelden 2, 4, 6 of 8 km en vroegen familie, buren en vrienden om hen te sponsoren.

40-jarig jubileum

Een echtpaar vierde hun 40-jarig jubileum en vroegen alle gasten een gevulde envelop voor Kamaria te geven.

Taartproeverij

Op 9 februari 2019 was Kamaria ‘jarig’. Judith vierde dit eenjarig bestaan met een taartproeverij. Mensen konden taart bij haar bestellen of komen eten. Dat leverde een mooi bedrag op voor onze stichting. En mensen genoten van de heerlijke taarten!

» Tip: online actiepagina

Maak voor je actie gebruik van het online platform Geef.nl. Je hebt dan een eigen actiepagina, die je kunt delen via sociale media. En mensen kunnen direct doneren via iDEAL.

» Hulp nodig?

Laat het ons weten via info@kamarianaarschool.nl

» Actie afgerond?

Stuur je even een foto van jouw actie voor Kamaria? Vertel ons erbij wat je precies gedaan hebt en hoe het was. We zijn er heel benieuwd naar! Mail het naar info@kamarianaarschool.nl

Het ingezamelde geld maak je over via een eenmalige donatie of naar ons bankrekeningnummer NL51 ABNA 0813 2163 11 t.n.v. Stichting Kamaria naar school

Heel erg bedankt!

If you find it in your heart to care for somebody else, you will have succeeded.

Maya Angelou